GoCappadocia | Kapadokya Otel Rezervasyon Sitesi
  1. ホームページ
  2. >
  3. Hotel
  4. >
  5. カッパドキア
  6. >
  7. Göreme
  8. >
  9. Sultan Cave Suites

Sultan Cave Suites

トルコ共和国 ネヴシェヒル県 カッパドキア・ギョレメ 50180 アイドゥンル・オルタ地区 チャクマクル通り 40番地
文化観光省 - 観光事業認可証: 20777

概要

スルタン・ケーブ・スイーツは、ネヴシェヒールの中心部、ギョレメ国立公園の近く、ローマ城から徒歩3分の距離に宿泊施設を提供しています。このスパホテルは、ギョレメ・オープンエアミュージアムから1.4マイル(2.3 km)、ウチヒサール城から3.4マイル(5.5 km)の場所にあります。ゲストはスパでマッサージを楽しむことができます。季節限定の屋外プールや自転車レンタルを利用して、楽しんだりリラックスしたりできます。このホテルでは、無料Wi-Fi、コンシェルジュサービス、共用エリアにテレビも提供しています。ホテルのレストランではランチまたはディナーを提供しており、特定の時間帯にはルームサービスも利用可能です。バー/ラウンジやプールサイドのバーで飲み物を提供しています。毎日7時30分から10時30分まで無料のビュッフェ式朝食を楽しむことができます。ロビーでは無料の新聞サービス、24時間対応のフロントデスク、多言語を話すスタッフがいます。有料の往復空港トランスファーサービスも24時間利用でき、無料の駐車場もあります。お客様の快適さと便利さのために、30室のエアコン完備の客室に冷蔵庫とLCDテレビが備え付けられています。無料のWi-Fiを提供しています。エンターテイメントのために衛星チャンネルもあります。バスルームには無料のバス用品とヘアドライヤーがあります。電話、セーフティボックス、ミニバーなどの設備や便利なサービスを提供しています。

Daha Fazla

空室

ゲスト

{{ number_of_room }} 部屋 - {{ adults }} 大人 - {{ children }} 子供
子供の年齢
部屋の情報 条件 ゲスト数 {{ Math.max(1, Math.round((new Date(end_date) - new Date(start_date)) / 86400000)) }} night price 1泊の料金 部屋数
ご選択の日時では部屋が利用できません。検索条件を変更してください。

ホテル規則 - ポリシー

チェックイン
14:00
チェックアウト
11:00

特徴

本日の最安値
無料朝食
熱気球の景色
ハネムーンホテル

施設設備 (しせつせつび)

無料インターネット 無料インターネット
駐車場 駐車場
レストラン レストラン
送迎 送迎
ペット ペット
禁煙ルーム 禁煙ルーム
無料朝食 無料朝食
ファミリールーム ファミリールーム
エアコン エアコン
モーニングコールサービス モーニングコールサービス
気球ビュー 気球ビュー
渓谷ビュー 渓谷ビュー

What's Nearby

健康
Özel Versa Hastanesi (7.6km)
Özel Kapadokya Hastanesi (7.9km)
Nevşehir Devlet Hastanesi (10.2km)
Ürgüp Devlet Hastanesi (7.8km)
公共交通機関
Göreme Otobüs Terminali (448m)
Nevşehir Belediyesi Adnan Menderes Otobüs Terminali (8.9km)
Ürgüp Otogarı (9km)
Avanos Otobüs Terminali (8km)
空港までの距離
Kayseri Erkilet Havaalanı (45.5km)
Nevşehir Kapadokya Havaalanı (48.7km)
歴史遺跡
Göreme Açık Hava Müzesi (1.9km)
Göreme Aşıklar Tepesi (1.2km)
Uçhisar Kalesi (2.4km)
Avanos Sallanan Köprü (101.4km)
Paşabağları- Zelve Açık Hava Müzesi (4.8km)

あなたがいる場所

Göreme

確認済みのレビュー

5.0
Excellent
42 レビュー
42
0
0
0
0
M Selçuk
01/05/2026 18:45

Süper bi deneyimdi çok keyif aldık özellikle manzarası harikaydı çalisanlar 10 numara işlerini severek yapan insanlar konum olarak 10 numara heryere çok yakin gozu kapalı gidip konaklayabilirsiniz Serap hanim ilgi ve alakaniz için çok teşekkür ederiz Murat bey size ve nişanlıniza mutluluklar dilerim Tekrardan görüşmek dileğiyle
Selçuk ailesi

Meryem Atilla
01/05/2026 18:45

Yıllar sonra geldiğimiz Kapadokya'dan güzel anılarla ayrılmamızı sağlayan otel. ???? Otel konum olarak çok güzel bir yerde, seyir terası harika ????????Odalar oldukça temiz. Odada sizi taze meyveler ve kuruyemiş ikramları karşılıyor, her şey çok ince düşünülmüş. Resepsiyon ve retoran çalışanları çok kibar ve güleryüzlü. Kahvaltı son derece özenilmiş ürünlerle hazırlanıyor, çeşit oldukça fazla. Size sadece güzel manzarının tadını çıkarmak kalıyor. Daha ne olsun! ????

Caake_Bakery CB
01/05/2026 18:45

The hotel is very hospitable, and the staff is incredibly warm and friendly. Especially during breakfast, the warm and welcoming attitudes of Ms. Duygu and Mr. Enes made our day even better. The breakfast menu is very delicious, offering a wide variety of options. The rooms are very clean and comfortable. The hotel’s terrace view is perfect for watching the hot air balloons during sunrise. I highly recommend it!

GL
01/05/2026 18:45

Otel konum olarak harika. Terası manzarası çok güzel. Sabah saatlerinde balonların uçuşunu izleyerek kahvaltı yapmak gerçekten çok güzeldi. İnsanlar odalarda ki kokudan şikayetçi olmuş genellikle. Lakin burası mağara. Nem olmasından dolayı oluşan koku doğal. Bu güzel anlar için teşekkürler.

Neriman Turan
01/05/2026 18:45

Çok huzurlu ve güzel bir 3 gece geçirdik. Şu an mutlu bir şekilde dönüyoruz. Balonları rahat rahat izlediğimiz, gecesi de gündüzü de manzarasıyla şahane, çarşıya merkeze yürüme mesafesinde, kahvaltısı mükemmel, odası temiz, geceleri üşümediğimiz (bizim icin onemliydi), kendimizi evimizde hissettigimiz bir yer oldu. İlk girişte bizi resepsiyonda karşılayan Sadra beyin ilgisi ve güleryüzü son dakika ayrıldığımız ana kadar devam etti. Son gün kahvaltida Sibel hanımı da tanidik, kendisi çok şeker, güleryüzlü ve ilgiliydi. Çalışanların hepsi aynı şekilde profesyonel ve samimiydi. Aksam yemeğini sadece ilk gece burada yedik. Ondan da memnunduk ama biz başka yerlerde yemeyi tercih ettik, keşif amaçlı. Hizmet kalitelerinin bu şekilde daim olması dileklerimizle...????

1
2
3
4
5
6
8
9
Showing 31 - 35 of 42 total
You must log in to write review
from
€0,00
42 レビュー